mic, mic, microphone, voice, audio, radio
 053-2805667
Facebook
דף הבית >> מאמרים >> צהרון בקרית ים
 
הכירו את "צהרון צעירון" - בית חינוכי מושלם לילדיכם בשעות הצהריים.

מחפשים לילדיכם סביבה חמה וחינוכית בשעות הצהריים? אל תחפשו יותר
"צהרון צעירון", מסגרת חינוכית יוצאת דופן הפונה לילדים בגילאי 3-5 ו-6-9.


ב"צהרון צעירון", אנו מבינים את החשיבות של מתן מרחב מזין ומעשיר לילדים לשגשג בו. צוות המחנכים והמטפלים המנוסים שלנו מסור ליצירת סביבה בטוחה ומגרה בה ילדכם יוכל ללמוד, לגדול ולהנות .

אחד המאפיינים הייחודיים של "צהרון צעירון" הוא המבשלת הקבועה שלנו,
אנו מכינים במקום ארוחות צהריים טעימות ובריאות. תגידו שלום לארוחות ארוזות מראש או בקייטרינג! אנו מאמינים במתן ארוחת צהריים מלאה ובשרנית שהיא גם מזינה ומשביעה לילדכם. הארוחות הטריות שלנו מבטיחות שילדכם יקבל את המזון האיכותי ביותר, מקדמת את הרווחה וההתפתחות הכללית שלו.


אבל המחויבות שלנו לבריאות ילדכם לא נעצרת שם. אחר הצהריים, אנו מגישים ארוחה מענגת של ירקות ופירות טריים, בליווי שפע צ'ופרים. אנו מבינים את החשיבות של תזונה מאוזנת ושואפים להקנות לילדכם הרגלי אכילה בריאים מגיל צעיר.

מלבד ההתמקדות שלנו בתזונה, "צהרון צעירון" מציע מגוון רחב של פעילויות העשרה המותאמות לכל שכבת גיל. המחנכים שלנו מעצבים תכניות המתאימות לגיל, המערבות ילדים במשחק יצירתי, פעילויות גופניות וחוויות חינוכיות.

אנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחת "צהרון צעירון" שלנו ולהעניק לילדכם את החוויה החינוכית הטובה ביותר במהלך שעות הצהריים. פנו אלינו עוד היום כדי לקבוע ביקור ולראות ממקור ראשון כיצד אנו יכולים לספק בית חם וחינוכי לקטנטנים שלכם.

ב"צהרון צעירון" אנו עושים מעל ומעבר על מנת להבטיח את שלומו וגדילתו של ילדכם. סמכו עלינו שנהיה הבית השני שלהם בשעות הצהריים הקריטיות.